Jävla Viasat!

2009-01-29 12:24:37 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Om man bokar en tid för installation mellan 12.00 och 18.00 så borde dom väl dyka upp någongång däremellan???
Icke!
Här kommer vi 09.40 och väcker folk som sover!
Mindre skoj.
Jaja, men nu har vi tv iaf, men jag vågar inte sätta på och pröva för mina tidigare erfarenheter med tv-boxar har inte vart så lyckade :)

Får se hur det går med gubben och hans jobb nu oxå, det är ju varsel nr.2 på tapeten nu.
Men hur det än går så löser det sig säkert på något vis.
man ska ju inte tänka negativt men samtidigt i den här situationen är det nog lika bra att ställa in sig på att det kommer gå åt helvete och sen kan det ju bara komma bra saker av det hela.

Opptimisten har talat :)
haha.

Nej jag tycker tillvaron ha vart kantad av krångel bra mkt på senare tid, kanske inga stora problem men tillräckligt får att iaf få mig att dra en suck.
Sen börjar det klarna upp och då kommer nästa grej, ja ni vet hur det där funkar.
Men i det stora hela så äe egentligen att klaga det sista jag gör för bättre än så här har jag aldrig haft det och kommer troligtvis aldrig få heller.

Jag trivs med livet och älskar tillvaron, mer kan man väl egentligen inte begära?

Kommentarer

Jo de brukar vara så, men de är skoj!

Försöker själv pricka av några rum i taget men de är ju rätt så dyrt och fixa hela tiden :D

2009-01-29 18:48:19

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback