Slit och släp!

2009-01-18 20:54:12 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Ja, har vi kommit någon vart?
Jo, någonvart har vi kommit men långt ifrån mållinjen än...

Har en tvättmaskin hemma som står och väntar på mig, jätteskoj, Andreas får ta med den upp sen när han har vart i källaren...
Det är inte så mkt som tur är...

Har känt mig konstig ett par dagar nu, yr och matt i hela kroppen...
Vet fan vad det kan vara...

Sitter för tillfället hos pappa och har nyss spelat bingolotto, det har ju blivit tradition :))
Haha

Nu har vi botti huset i 3 veckor och det börjar faktiskt kännas som hemma, skönt.
Tackar för alla trevliga besök som kommit och gått under veckorna, det har vart hur trevligt som helst---
Tror inte att vi har haft så mkt besök någonsin :)
Kul att ni är intresserade av hur vi har det :)

Nej, nu ska vi gåhem jag och min älskling, jag behöver tugga på ngt känner jag:)
Tack o hej!

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback