What a mess!

2009-01-03 13:37:59 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Åhh, sådant slit vi ligger inne med nu...
Gubben är nu ute ur huset med alla sina saker och vi har spenderat 2 nätter i nya boendet, helt underbart.
Men men, som jag sa, det är massa slitgöra, jag tycker så synd om min stackars lilla älskling som ska behöva springa i källaren hela tiden och elda.
Men jag tror det har börjat ordnat upp sig nu.

Jag skulle vilja bjudit er på lite bilder men  tiden finns inte riktigt för att springa runt och leka fotograf.
Hur ligger vi till nu då egentligen...

Ja, vi har börjat i vardagsrummet och rivit ner tapeter så nu ska det slipas och spacklas, målas tak och tapetseras, sen e det klart.
Sen har vi det där förbannade köket som inte riktigt vill som jag vill :) haha

Jag vet iaf att idag är det läge att dra dit ett par stolar för att få ngt bekvämare än en liten trapp att sitta på :)

Just nu för tillfället är jag och Sara i lägenheten och plockar och ska väl försöka få med lite saker bort...
Det är enklare sagt än gjort när jag helst inte vill dra dit något alls innan det är riktigt klart...

Får se om Linn och Perry kommer förbi en sväng idag och spanar in nya bohaget :)
Tycker det är trevligt med lite besök så där titt som tätt :)

Hade besök av Frida och Mats häromdagen, lilltösa var självklart oxå med :)
Tack Frida för alla fina idéer, haha...
Jag tror inte att jag kommer sätta dom i verket i första taget, jag vill som sagt bara bli klar med vardagsrummet och köket i första hand :)
Men jag ska tänka på det du sa :)

Ha det fint allihop!

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback