Alone in Karlstad...

2009-07-25 11:20:51 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


...för en stund iaf.
Ja, så var det...
Igår åkte jag till Karlstad alldeles själv och det va gött, gick runt på stan lite och shoppade...
Jag fick mig 2 linnen, en klänning, bh och trosor...
Och Ebba, ja hon fick allt som mamma tyckte var fint :)
Jag älskar att shoppa kläder åt lilla tjejen det är sååå kul...

Sen mötte jag upp Becca och vi handlade lite mer efetr det åkte vi ut till köpbarnvagn och lade handpenning på Ebba´s vagn.
Emmaljunga har semester tills den 3:e Augusti så någongång efetr det borde den komma, vill ha den innan oxhälja iaf...

Idag ska gubben iväg på dragracing i Dalarna så jag blir ensam med gosetrollet :)
Undrar vad vi ska hitta på?
Linn skulle komma i kvällningen iaf...

Ja vi får se hur det artar sig :)

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback