Besökarnas Söndag.

2009-07-12 13:25:44 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Ja om allt går som plaerat idag så får jag besök :)
Linnea och Frida skulle komma förbi på eftermiddagen och Angelique skulle komma på kvällen.
Kul kul det är männsikor som jag inte sett på mkt länge :)

Jag skulle egentligen ha börjat rensa i rabatterna idag när vädret är fint men då konstaterar gubben min att vi inte har någon bra spade och föreslår att vi tar det till veckan när vädret skulle bli ännu bättre, så jag lovar att de dagar när spaden inte finns så kommer solen vara franmme med perfa väder och så fort vi får hit spaden så blir de regn...

Imorgon ska vi åka till Kga och handla kläder till lilla pruttan :)
Det ska bli roligt :)

Enough for now :)

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback