Ge mig pengar...

2009-07-31 10:55:02 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


...ja, det är som dom säger, när man inte har pengar då hittar man allt och när man väl står där med pangar i plånkan då finns det inget...
Men men, ska iaf beställa kläder från La Redoute och senare sen får det blir ytterligare en beställning från Jotex, fick hem katalogen idag och har hittat maaassssoooor :)

Har väntat på att Älskling ska kliva upp ur sängen i en timmas tid nu, det måste eldas så att vi kan duscha allihop innan räkfrossan ikväll...
Ska även ge mig på å klippa till gubben, ja håret förstås :)

Usch, jag skulle ha velat vart iväg till Ullared i sommar oxå men det blir det nog inget med, kanske får ta en bussresa i höst/vinter eller helt enkelt hålla mig tills nästa sommar :)

Ja de löser sig, nu ska jag trava upp och ruska liv i sömntutan där uppe :)

Kommentarer
Beccih

ullared du å jag någon helg? försökte få hannes att vi skulle ta "vägen förbi" under semestern men det gick inte :D

2009-07-31 11:14:21

Helu! Hitta en massa grejor i Jotex oxå! När jag hade lagt in beställningen på nätet var jag uppe i över 2000 spänn! Så jag har väntat med att beställa tills det dimper ner något erbjudande, typ 50% rabatt på hela ordern eller nåt... hehe... Hitta en snyg höstkappa i ellos för typ 900 och Ullared blir det för vår del i oktober. Kan du tänka dig att jag får med mig Larsson! =) Vi tänkte hyra stuga för första gången och se om det är bra... Oj, va mycke jag babblar om... hehe... Ha de så bra! Kramar

2009-08-04 13:36:06

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback