Haha, göm dig :)

2009-07-07 13:18:55 / 4 kommentarer kommentera inlägget?..


Ja igår var jag ute och svansade lite med Frida, Ella-Pella, Kim och Siri-Piri.
Trevligt att komma ut lite :)

Sen gick Kim och Siri hem till sig och jag följde med Olsson, och där sitter vi och har det hur trevligt som helst tills Securitas kommer och knackar på dörren och spring och göm dig paniken kryper på :)
Haha, tur att det är fler än jag som gömmer sig i sådana tillfällen :)

Idag kommer Jessica och då ska jag antagligen enr på en fika, men samtidigt ska Heidi komma hit med en gåstol åt Ebba, kanske vi kan ta det på staden annars?
Ja det löser sig, det är ju en stund kvar innan dess :)

Har beställt en ny barnvagn till stråe´t  oxå hur fin som helst, slänger upp en bild på hur den ser ut, den kommer i Augusti, så då har vi en ny vagn lagom tills oxhälja och allt sånt...
En matstol står på listan över inköp oxå, jag hittade en skitfin på barnens hus i Karlstad, den är i rosa trä, kostade över 1000-lappan men de e de fan värt :)



Bilden är lite liten men ni ser kanske hur den ser ut :)
Jag tycker iaf att den är hur läcker som helst :)
En Emmaljunga Cerox 2.0 modell 2010, 5300:-
Vilket kap :) haha
Nej da, gummsan e värd allt hon får :)

   

Kommentarer

Ja, bara väntar å väntar ;P

Tur man har mycket att göra!

Jag har de namnen jag skrev på bloggen för inte länge sen, men ja har sån beslutsångest, finns ju både + och -. Men vi får helt enkelt se när han tittat ut vilket som passar =)

Hur är allt med er annars ?? Kramar

2009-07-07 15:29:49
Beccih

En perfekt vagn till sötsaken. :)

2009-07-07 19:41:17

Haha ;P Själv känner jag att ja aldrig vill ha en till just nu.. men de ändrar väl sig med tiden hahah :) Kramis

2009-07-07 22:47:02
Linn

ME LOVE EBBA :D

2009-07-10 13:55:42

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback