12 timmars maraton på Daningsfallet

2009-06-10 11:57:21 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Ja, vad ska man säga, denna vecka är det full rulle nonstop.
I Måndags var det kalas hos Inga kom inte hem förrän 05.45 på Tisdag morgon, oj oj vilken kväll/natt.
Underbart trevligt, jag verkligen älskar mina arbetskamrater.
Idag kommer Jenny och ska göra balfrisyr och smink, senare ikväll kommer Sara och Andreas och klipper sig.
Imorgon ska älskade Ebba vaccinera sig, fy fasiken vad jag inte vill det men men.
Andreas får ta det så går jag ut.
Och Fredag är det skolavslutning och så ska vi bjuda farsgubben på mat fäör han fyller år idag.
Och på Lördagen är det dop.
Mycket skall göras, hoppas det blir en lugn vecka efter detta.


Inga Fallkvist i egen hög person ;)


Anki och Helena, ni godingar ;)


Mor Och Dotter myser i sängen :)


Tröttast i stan :)

Kommentarer
Anonym

herregud... är hon rednan färdig vuxen för spruta, tiden rusar..

KUl med dop=)

2009-06-10 21:02:07

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback