Bränd både här och var

2009-06-01 18:29:42 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Oj oj oj, tre härliga dagar med solsken, underbart, synd bara att jag råkade bränna mig redan första dagen.
Så nu de andra dagarna har jag fått hållt mig lite i skymundan :)

Jag har även bakat imorse lite snabbt, lovade ju Olsson att bjuda på nybakt så visst.
Det blev kärleksmums och cupcakes, det återstår att ordna med hallongrottor, kanske imorgon.
Brände mig fett på plåten by the way...

Nu har paketet från Haléns kommit med Ebba´s matta och gardiner även våra lampor till sovrummet som vi för övrigt inte alls har börjat med nu när vädret vart så fint, så jag sa att ikväll tar jag tag i garderobsmålningen bara gubben kommer hem från fisket.


Så här snygg var Sara när hon kom hem till oss i Fredags :)

Ja det kanske inte blir den seriösaste uppdateringen nu med hopp hit och hopp dit men jag vet inte rikgtigt vad jag har gjort och inte gjort dessa dagar :) haha.
Seriösaste heter det väl ändå inte??? Man säger väl mer seriös och mest seriös?
Skämmes på dig Sandra, svenska språket och allt, haha.

Jag bjuder även på några bilder idag, bla på Lille Adde (kusinbarn) som ändå är för störtskön och sen självklart ska ni väl få några på mamma´s lilla charmis oxå :)

Måste ju bara tillägga att det nog inte dröjer innan lilla strået vänder sig från rygg till mage, hon kämpar som bara den :)
Lovar att säga till när det sker...



Lille Adde Badde :)
Och nu till allas vår älskling, Lilla Strået!!!




Usch, vet ni hur mkt jag älskar denna tös?

Mest av allt i hela världen!!!


Kommentarer

Sicken tuffing i keps! älska

2009-06-01 22:18:32

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback