En dag av hetma...

2009-06-23 22:48:39 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


..ja ni det kan jag lova er, jag sitter nu här med babypuder på insidan låret för där har det tillkommit fettskav :)
Haha.
Ja, vad har jag gjort för at ådra mig detta onda helvete?
Jo, imorse vid halv 12 tiden kommer pappa inklivandes för dörren och tycker det vore trevligt att ta en tur runt Färnsjön med mig, Sara och Ebba...
Det var varmt, svettigt och för feta lår, därav skav som numer pudras med babypuder :(
Jo men visst, 12 kom vi iväg då solen står som högst på himmelen, var tillbaka hemma runt 14 tiden ungefär...
Det är sant Olsson, jag lovar, jag kan faktiskt gå ut och gå längre sträckor :) hehe
Nu tappa du hakan va?



Ja, sen kom Marielle och lilla Caine och hälsade på en stund, den lilla busungen tyckte inte att tant Sandra skulle få dricka upp sitt kaffe :)
Det var trevligt hursomhelst :)
Det är så synd bara att man ska få så bra kontakt med folk innan dom ska flytta eller innan man själv ska det...

Japp, sen då'?
Jo, då kom pappa tillbaka och vi svänger förbi Ica en sväng och inhandlar lite solskyddskräm m.m sen bjuder pappa på ost och skinksallad, mmm, gott det :)
Sen bär det av till Munkeberg för lite solning, där blev jag och Lilla Charmtrollet fotade av Stassa får se om vi blir med där på Torsdag.
Liten Goding, det har jag hört otaliga gånger idag :)



Här går mamma och köper nya fina klänningar till lilla Ebba som hon ändå nästan inte kan använda för allt är ju för varmt nu iaf :(
Men bra gullig är hon lilla stråe´t :)

Kommentarer
Frida

Jag tappada redan hakan när du skrev på fb att du gått... haha va roligt... fika till veckan e ett måste... jag ska baka å bjussa dej på=)

2009-06-24 13:51:26

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback