Heidie...

2009-06-05 21:25:49 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


... this is for you :)



Bedroom before... x2



Jag ursäktar de grymt dåliga bilderna, men du har ju redan sett det live innan och vill du se mer noggrant hur det blev efteråt så vet du ju var jag bor, ingen föranmälan behövs ;)

Och så... Bedroom after! (checka in nya sängen)



Bilderna är tagna ur samma vinklar som innankorten :) så du vet :)



Ja nu fick du se de, sen kan du få lite mer ögongodis, hi hi.







Älskar denna bild, hon e ju sååå go!





Ja som ni märker så blev det mer bilder än text idag, vilket kan vara trevligt det med ibland.
Jag har inte så mkt att säga just nu, har varken gjort eller hänt något speciellt mest vart hemma och dolat med sovrummet...
Bara haft ett stillsamt vardagsliv dessa dagar.

Imorgon ska vi kalasa lite, första gången på ett år, ska bli kul samtidigt konstigt, jag har vant mig vid det stillsamma underbara livet hemma och njuter till fullo av varje sekund, känns som om jag ska göra något olydigt imorgon, haha.
Ha det fint allihop!

Kommentarer

HAHA! Tack hjärtat!! =) GUUUU så fint det blev! Verkligen supersnyggt! Och läcker säng... Absolut okej att tillverka ett syskon till Ebba i =) HAHA Goa bilder på lilla tjejen! Ha det så himla kul ikväll! Vi hade tänkt gå ut en sväng vi oxå men eftersom det är så ostadigt väder är det jobbigt att fixa med chaufför och sånt och sen kanske man inte vill åka ändå pga spöregn. Men ni har ju krypavstånd... hehe... Puss å kram

2009-06-06 13:35:25

hon är så söt sandra..kram

2009-06-12 13:08:27

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback