Fin fina vädret :)

2009-03-24 11:39:27 / 3 kommentarer kommentera inlägget?..


Nu skiner solen och vårkänslorna kommer tillbaka, låt nu vädret vara som det är med sol och värme!
Kanske är det inte så varmt än som man önskar men det är på gång!
Får lov att ta en sväng med barnvagnen idag tror jag, bäst att passa på när vädret tillåter.

Snart har vi dolat klart med förugnen och vi får hoppas att den fungerar som den ska så slipper vi springa upp och ner för alla dessa jä*la trappor...

Ska ta mig en tur till Karlstad senare denna månad och spana in tapeter till barnrummet oxå...
Och nej, det ska inte bli rosa :)
Tänkte mig något mer neutralt, ja, vi får se vad det finns för tapeter när jag väl e där.

Ha det fint nu!

Kommentarer

Visst är det kul att renovera - eller när man renoverat klart i alla fall! Helena visa mig bilder på huset på facebook. Jättefint verkligen! Har allt sett att det ser fint ut från utsidan oxå!

2009-03-24 13:15:40
Anonym

kanske kan ta en fika hemma hos Beccih då med? :)

2009-03-24 18:02:58
Beccih

i morgon fyller gumman 2 veckor.. kanske kan få se ett "dagens kort" på henne då? :P

2009-03-26 14:48:50

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback