Ge mig sommar någon!

2009-03-08 21:32:13 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Jag står inte ut längre!
Vi fick ett par fina dagar med sol och värme samtidigt steg hoppet om att kanske den skulle få stanna denna gång men icke!

ICKE!

Jag vill bara sparka av mig skorna gå ut och känna marken under fötterna, bli svart och skitig som inte går bort hur mycket man än tvättar sig...
Knna svettdropparna i pannan när det är "för" varmt, gå i skor som egentligen är något för varma för sommaren och utveckla årets fotsvett, få myggbett och klia sönder dom så att man ser ut som en ost efteråt, åka på bilbingo utan att få bingo, ta sig en kall öl som egentligen är ljummen och bada i den något för kalla sjön!

Underbara sommar kom någongång jag väntar ju på dig!


Kommentarer
Beccih

solen lyser mig för tilllfället i ögonen, jag ser knappt bilden på dataskärmen.

grrr ja längtar också som en tok...



DE KOMMER BRANDBILAR UTANFÖR........ tutut tuttut tttuuttuutt weooo wwweeeooo wwweeeeeoooooo ttuuuutttttuuuuutttt ttttuuuuttttuuuuutttt



min dag är gjord. puss

2009-03-09 08:06:24

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback