Gnällefors och barnvaktande :)

2009-05-30 22:15:26 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Idag har jag umgåtts med Lili en sväng, vi var upp te Hällefors och handlade lite på Billige Nicklas...
Det blev lite tvättlappar och några meter tyg, en fotoram och en hylla till Ebba´s rum, hur fin som helst :)
Var även till Ida och Robert på kaffe, trevligt trevligt.

Lille Adrian är här nu, vi är barnvakt.
Vi har busat och grillat, sen tog vi oss för och gick in, han satt sig i soffan för att se på tv...
10min senare...'



Ja, då sov han :)
Haha.

Måste ju berätta för er vad skön han e lille pôjken...
Vi satt på huk ute förut vid trehjulingen och då sa jag, schhh, lyssna och så fes jag...
Adrian sa OJ! sen gick han runt mig lyfte på klänningen, luktade och sa uschhh fy och viftade med handen framför näsan, klockren unge :)
Haha

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback