Massor att göra

2009-05-12 11:01:54 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Det finns nu en hel del som behövs göras.
Jag har gått med och kommit på en provisorisk lösning av köket, jäääy.
Nu ska det oxå äntligen inhandlas en ny säng, passar bra, dags för sovrummet!
Har planer på hur det ska bli å se ut där oxå i slutänden men har lite svårt av färgval men det ger med sig.

Måste sy gardiner till toaletten, köket, utedelen uppe, hallen uppe och Ebba´s rum och även laga en del av Sara´s kläder.
Inhandla lite hyllor och andra prylar till lillstråets rum, ja det är hur mkt som helst som ska göras och bli av.
Får dock ta det lite pö om pö men det känns rätt gött att det börjar falla på plats nu.
Bara man får lite ordning så ger det sig självt.

Senare idag får vi besök av Heidie ska bli kul, var längesen vi sågs på riktigt :)

Igår var jag bortskämmd, fick lite sovmorgon och under tiden jag sov så städade älskling nere och senare på dagen så tyckte jag att jag gott kunde ta tag i övervåningen, så nu har vi det riktigt tjusigt hemma :)

   
Mamma´s Gullrumpor

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback