Sola och tutbingo.

2009-05-22 16:35:12 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Japp minsann som ni av rubiken kan utläsa så präglas denna dag av solning och tut-bingo!
haha, tantvarning?
Kanske, men ändå ett trevligt tidsfördriv.
Sitter och väntar på att Linn och Ann-Louis ska komma hit ska dra saxen genom håret på henne, Ann-Louis alltså.
Sen bär det av mot Hällefors, tur att man har en sån snäll gubbe som tar Lilla Tjejen medans mamma är och tantar sig :)

Idag insåg jag att jag ännu inte riktigt fattat att jag har blivit mamma, att jag har ett litet barn, världens gulligast dessutom.
Man blir alldeles varm i kroppen när hon ler och pratar.
Det låter så himla underbart.
Att ge ett leende och få ett tillbaka.
Åhh, lilla strået :)


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback