Sommar eller ej??

2009-05-26 19:23:23 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


Igårvart vi välsignade med en underbar dag, riktigt klänningväder och sen idag då?
Rena dretvädret...
Usch, nej vet ni vad?
Ge mig fullkommligt solsken tack!

Idag har jag träffat mina flickor och tagit mig en fika, trevligt att komma hemifrån ibland.
På tal om det imorgon har jag för plan att våldgästa Olsson, blir ju tyvärr inte så ofta som man skulle vilja.
Har klippt och färgät håret igen, gött mos, lika nöjd som vanligt.



Och sen har jag massa jobb på schemat som vanligt...
Har nu inhandlat spackel så imorgon börjar vi förhoppningsvis med sovrummet om jag lyckas övertala gubben :)
Vilket oftast är enklare sagt än gjort, haha.
Har vart inne på Haléns nu och beställt två vägglampor till sovrummet och Lilla Ebba har fått sig en rosa trasmatta och gardiner till sitt rum.
Kunde nog inte ha hittat bättre gardiner, dom går färg i färg med det rosa på väggen :)
Fast jag tror dock att jag var lite förr sanbb med att beställa jag såg nämligen en fristående garderob som jag så gärna skulle vilja ha, den kosta runt 400:- men det enda som var ett minus var att den var vit, jag skulle velat att den var svart, kanske kunde ha målat om den men åhh orka krångla.
Jaja, det finns väl fler tillfällen.

   

Jag vet ju att ni vill se, så varsågod :)

    

Så nu här alldeles strax när gubben kommer hem då ska jag köra brorsan så att han får hämta sin cykel och sen ska jag hänga tvätt...

Kommentarer

Vicken liten sötis! Ett riktigt charmtroll är vad ni har fått! =) Kramar

2009-05-26 23:30:49
Beccih

Jätte fin färg i håret :P

2009-05-28 06:28:14

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback