Sorry.

2009-05-02 15:13:02 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Uppdateringarna blir inte de bästa i detta fina väder.
Sen kanske det kan bero på att det inte händer speciellt mkt heller.

Det har inte blivit något mer målat i Ebba´s rum heller, som jag sa, det kommer bli under helgen.
Kan förhoppningsvis börja ikväll om allt annat skit inte skulle behöva ta sån tid.

Valborg har vart lugn för min del.
Torsdagen var jag chaufför och fy fan vad de e tråkigt, det ska dröja läääänge innan jag säger ja till det igen.
Kanske inte överhuvudtaget :)

Hmm, vad har jag gjort mer då?
Jo!
Jag och Linn var på tutbingo premiär igår :)
Vann vi något?
Absolut inte!
Det är som vanligt.
Fast å andra sidan klagar jag inte, jag tycker det är trevligt att få komma iväg och göra något och tutbingo är faktiskt ganska skoj :)

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback