Hot hot hot.

2009-11-10 19:54:40 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Nu grillas det i pannan kan jag lova, får nog ta och ge mig snart, jag känner hur rosorna på kinderna kommer :)
Imorgon ska jag och Ebbis hem till Ann-Louise på ljusparty, shoppa på sig det mest nödvändiga kanske?
ja, jag vet inte, plånboken ska ju tillåta oxå :)

Det händer så mkt med Ebba bara på de senaste dagarna, hon börjar bli så stor gumman.
Visst är de underbara när dom är pyttesmå och alldeles nya men jag lovar det blir bara bättre och bättre för varje dag som går.
Hon stog och lekte i soffan förut så tittade hon på mig och öppnade munnen och lutade sig fram :)
Det är hennes sätt att pussas förstår ni och det värmer i hela kroppen varje gång hon gör det på eget bevåg :)
Nu ligger hon och sover, hon tvärsomnade när jag la henne.

Det är så svårt att beskriva för det finns inte ord som kan förklara vad mkt jag älskar denna lilla tös :)
Tänk att det kan rymmas så mycket kärlek i någon så liten.

Nu ska jag ta och plocka lite här hemma på beställning från gubben :)
Inte för jag vet vad han menade för det finns direkt inget att plocka med men jag antar att han menade kläderna som hänger på räcket i vardagsrummet sen ska jag skriva upp lite viktiga nummer och hoppas på att min nya mobil kommer någongång ;)



Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback