Nya Mobilen!

2009-11-11 22:30:05 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Idag fick jag min nya mobil och jag är hals över huvud förälskad i den, jag kanske borde orka lägga upp en bild? haha.
Usch det är kyligt inne nu, bara 17 grader och jag har verkligen inte orkat elda nu på kvällen, vi kom hem vid 20.30, har vart på ljusparty...
Så jag kände inte att det var min största prioritet vilket det dock borde ha vart...
jaja, men så är det.
Snart kommer älsklingen hem från jobbet så då hoppas jag på att det blir sängen snarast, är sjukt trött nu...

Ebba är lika världgo som alltid :)
Det är så kul att se henne utvecklas för nu går det fort, fort, fort :)
Hon är verkligen med i både sinne och kropp, ibland funderar jag på om det går lite väl snabbt?
jag vet inte men jag känner så ibland iaf.

Har vart på Spångberg idag och skrivit in mig för komvux till våren, nu ska jag fan ta tag i kragen och göra något vettigt och något som jag vill :)
Blir nog både, eller inte nog, det blir både vår och höstterminsplugg.
Ska bli kul att göra något hoppas inte att matten är för svår bara :)

Nej nu orkar jag inget mer för ikväll, ha det gott alla :)

 Ja, bilden blev visst inte så stor, men så här ser den ut iaf :9
Me like :)


Kommentarer
Beccih

jaaa, Sandra, va kul att du ska börja plugga..

Matten, bara att ringa för support. Puss

2009-11-11 23:33:19

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback