Pannkakssmet.

2009-11-18 20:53:56 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Då var det kvällen igen.
Ebba sover, jag har diskat, plockat upp allt som hon rivit ner under dagen och spillt kaffe över hela köket :)

Besiktat bilen idag, utan anmärkning, bara 2st bra att tänka på:)
Oh i just love my car :)
Annat än puntojävel det :)

Till helgen har vi planer på Karlstad, bio, god mat och lite shopping, ja shoppingen där är det väl mest jag som har planer på tror jag :) haha
Måste ju styra upp dom sista julklapparna, eller ja det är väl egentligen bara Lili´s kvar :)

Jag vill ha helg nu, fredagsmys och grejer, ja Frida och Linn, jag vet :)
Im a nörd :)

Du Olsson, vi lär och snacka ihop oss någon dag...

Usch vad jag ogillar att sitta ensam på kvällarna, jag sucktar efter sällskap, min man!
Men jag tackar och bockar för att det är slut på de där förbannade nattskiften nu!
Oj oj oj, lilla jobbiga...

Nej, tända lite black cherry och ta tv:n ett tag :)

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback