Pick up some garn today.

2009-11-09 11:36:59 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Ja, nu sitter man här nyduschad och god, väntar på att älsklingen ska komma hem efter en fisketur med Pappi.
Sen väntas det mat och doningar ska sen ner på staden med Ebba och Sara, kolla in lite garner och träffa Linn.
Måste få tag på Marianne oxå, papprena kom ju idag :)

jag kan lova er att jag har världens planer och allt verkar för tillfället gå som jag vill men det är väl bäst att inte säga för mycket ifall det skulle skita sig i slutänden :)

Ebba ligger på golvet och studerar sina händer :)
Godingen, hon har inte sovit morgon än så jag hoppas hon gör det snart, eller ja, det kvittar iof för hon somnar nog i vagnen sen när vi trippar ut.

Nee, nu måste jag ta tag i kragen och göra något vettigt, bye :)

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback