Tarot

2009-11-03 22:24:24 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Ja, idag har vi vart och blivit spådda jag och Lili, alltid lika intressant och givande :)
Vad sa hon då?
Vi pratade arbeta, och ja jag är inne på rätt spår, bara att agera...
Mer barn...
Kylskåp :) haha, ja så är det, det dök upp lite kylskåpsprat emellan... haha
Ebba, ett mycket tryggt och tidigt barna, tidigt i "som att lära sig fort", kommer även att bli en riktig pratkvar gumman :)
Kan hon bli annat med mor och far som hon har :)

hmm, mer då?

Pratade lite med mamma och morfar :)
Det var så kul...
Det är nästan lite det man strävar efter...

Bröllop såg hon även denna gång, bara att invänta frieri då :) haha

Ja, det är så mycket information på en gång så man glömmer nästintill hälften, timmen går fort kan jag lova...

Men nu tar jag mina tips och råd och fortsätter fundera på dom en stund till innan det ska bli sängen.

Ha det fint allihop.

Kommentarer
Frida

det där vill jag höra mer om när vi ses=) puss

2009-11-04 21:48:17

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback