Charlestown

2009-10-28 08:45:58 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Idag bär det av till Karlstad för lite shopping med Lili.
Ska bli skönt att komma ut lite :)

Vad står då på inköpslistan?
Jo, jag hade väl tänkt att införskaffa mig några leggins, skor, några klädtrasor och sen som vanligt försvinner väl den stora summan i saker/kläder till Ebba.
Det här med att handla till sig själv är liksm inte lika roligt längre, dom har ju så mkt finare saker till barn :)

Igår var vi ute precis hela dagen Ebba och jag, vi var med Frida, Ella, Carro, Kim och Siri.
Vi fikade, handlade och var på banken.

Oh just ja, vi ska förbi hos Sara och Andreas idag oxå och kika in deras nya boende, längesen jag träffade småpojkarna nu så det ska bli skoj.
Hoppas vi hinner med allt, eftersom att Ebba ska vara hemma med pappa idag och han har jobbat natt och måste få sova ut så blir det kanske ett lagom pressat tidsschema men det löser vi nog på någt vis.

Nu har kaffebryggaren puttrat klart, så ja, hej svejs så länge :)

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback