Jag min klant...

2009-10-09 15:52:12 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Jag har lyckats trycka på några tangentar på datorn så att det inte går att skriva som man ska, men nu ser det ju dock ut att fungera igen.
Hmm konstigt...

Inatt mådde jag inte alls bra, vaknade vid 22.30 med världen migränanfall och Ebba ville inte sova efter ordnign så det var ju bara att kuta upp ur sängen och latja med Ebba sen tillbaka till sängen, sen när jag lekt hjälte ett tag och insåg att det inte ville ge med sig utan bara blev värre så fick jag ringa till min kära man, tur att jag har dig älskling :)
ja, det kanske inte låter så väldigt men usch det var riktigt otäckt..

Ikväll blir det Fredagsmys med räkor och vitlöksbaguetter :) mmm, gott det :)
Eller lökbrö som Sara tycker att det heter, haha

En vecka kvar nu då tills Ullared, ska bli gott och komma iväg :)

Some pics for you, over and out :)


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback