Morgonkaffe at Frida´s :)

2009-10-06 12:30:49 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Ja, denna dagen började mkt trevligt, var hem till Frida på många koppar morgonkaffe :) haha
Det var gött å komma hemifrån en stund.
Och lilla pruttan var så trött hela tiden så på vägen hem somnade hon fort och ligger nu ute och sover i vagnen...

Inte nu till helgen men nästa :)
Jeeyyy, jag längtar.

Undrar vad man ska hitta på annars idag då?
Inte mkt kan tänkas, väntar på att Andreas ska vakna sen ska jag väl duscha och göra mat...
Idag ska det bli sjömansgryta.
jag har bara ätit det en gång men mig vetligt så var det hur gott som helst *:)

Nej gott folk, inspirationen infinner sig visst inte idag heller :( Men tack för visat intresse :)

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback