Skummigt i huvudet.

2009-10-13 21:04:40 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Ja så känns det nu, det liksom skummar i huvudet, det har pågått ett par dagar nu, är väl kanske en förkylning som ligger och gror :(
Usch, det har jag inte tid med nu.

Gick ut på trappen förut och fick en otäck känsla, det liksom luktade snö ute...
Det kommer snart, jag vill inte, inte än, jag är inte redo..

Ebba börjar piggna till från sin förkylning nu, snoren rinner och hon hostar lite men allt mindre än förut och febern är helt väck, skönt.
Man känner sig så hjälplös när de små liven är sjuka, trötta och hängiga...
Något som Ebba har upptäckt den senaste tiden är att det är jättegott att bli kliad på ryggen och magen, att det faktiskt går att ligga ner och mysa :)
Det tycker mamma är jättebra :)



4 dagar kvar tills Ullared, jeey, ska bli skönt att komma iväg, det var så längesen vi gjorde något hemifrån, jag och Andreas ensamna, jag ser tillochmed fram emot bussresan.
Jag och min darling :)
Visst det blir nog långtråkigt men det är det nog värt :)

Ha det gott mina vänner så höres vi :)

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback