Suck o Flås

2009-10-03 21:57:06 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Usch vad jag är trött på ögat nu.
Ni får ursäkta om det kanske slinker in några stavfel ikväll, jag orkar inte vara så noga med att kolla just nu, det känns som jag knappt ser tangentarna när jag skriver.
Det ska inte dröja innan jag kryper i bingen, kanske läser lite om jag orkar...

Har precis avslutat 3:e boken i twilight serien...
Jag blir bara mer och mer förbannad när jag läser dem, inte för handligens skull, nej mer för hur dom beter sej...
Jää jää, enough om det nu...

Snart dags för ullared, jag räknar ner, hoppas det inte är så urplockat so dom säger...
Det värsta med det hela är att vi ska vara borta från Ebba från Fredag em tills Söndag fm...
Kommer bli fruktansvärt jobbigt.
Men men, tur är väl att jag troligtvis kommer ha fullt upp inne i affären hela Lördagen...

Nej mina kära läsare, nu tar jag sängen och önskar er en god natt :)

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback