Utekväll!

2009-10-11 12:26:19 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Igår fick jag en förfrågan av goaste Madde som undrade om vi skulle ta oss för att gå ut.
Jag nappade på erbjudandet och hade en trevlig kväll, tiden gick fort må jag säga.

Vi startade upp hemma hos mig och bara satt och stre massa skit sen bar det iväg på fest där medelåldern var 14, tröttnade dock ganska snabbt och vi bestämde oss för at kika in på Ceasar där medelåldern var 50+, så vi slog en drill och fortsatte till Alexander där det som vanligt var ett skämt, inga folk, bara Clydes vänner som hände i baren så det var jag, Madde och 6 till typ, men vi tog oss en drink och gick sen tillbaka till Ceasar där det var betydligt mkt mer folk...

Jag vet inte riktigt vart kvällen tog vägen, den bara försvann :)
Det blir väl så när man har kul antar jag :)

Jag har blivit en tant, jag är rädd för bakfyllor, haahhaah, det är inte värt det. usch.
Men om man håller sig i skinnet så klarar man sig :)

Kaffe på det gott folk :)

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback