Badly..

2009-09-29 10:57:38 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Jag har blivit sjuk dålig på att uppdatera vilket jag påminner er/mig själv om i vartenda blogginlägg nuförtiden.
Men jag tror mig kunna veta vad det beror på...
Jag fick låna Twilightböckerna av min gamla goa granne Alexandra, och ja, jag sitter med näsan i böckerna mestadels av min lediga tid :)

Annars händer det som sagt inte värst mkt, var nere på staden med Sofia och sara igår, fikade lite och inhandlade ett par jeans till min goa gubbe :)
Jag blir så avundsjuk på honom, jag skulle oxå vilja ha en fast storlek, så att det var bara att plocka på sig den gå hem och så satt kläderna som dom borde :)

Snart Ullared, im counting down :)

Kommentarer

Det är lika med Thomas. Han har en fast storlek i allt så han är väldigt lätt att köpa saker åt. En annan ska prova 4 olika storlekar och oftast slutar det med att man inte köper det man provat ändå... =) Fruntimmer... Take care! KRAMAR

2009-09-29 17:53:56

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback