Bebisångest!

2009-09-08 21:44:28 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


Jag har min goa lilla tjej, hon har inte hunnit bli 6 mån ens och ändå är jag ruskigt sugen på att skaffa en till, nu nu nu!
Kanske är det för att hon är så go lilla Ebba, vad vet jag...
Jag blev så avundsjuk på alla jag såg på oxhälja med magen i vädret, fy på er, göra mig så avis :)

Ska jag känna så här efter varje bebis så blir det nog en hel hög :)
Fast det gör inget, jag vill ju ha MASSOR av barn :)

Det enda lilla som kanske någonstans i bakhuvudet säger ifrån är väl själva förlossningen, det vill jag inte vara med om igen, men jag vet att det är värt det, det är väl smällar man får ta skulle jag tro...

Kanske skulle ta och ställa på älsklingen om att Ebba vill ha ett (eller ja, MASSA) syskon...
Skulle absolut inte dra mig för tvillingar :)
Synd bara att varken jag eller Andreas har det i släkten...
Men det finns ju hormoner :)

Jag skulle kunna gå runt och vara gravid och få bebisar resten av livet, kanske får köpa ett större hus men de e det värt...

Nej men lyssna på mig, vad e de för fel på mig?
haha, hjälp mig någon, annars blir det masstillökning i familjen Berg/Larsson...

Saknar magen och allt därtill...
Nej nu får jag ge mig innan jag blir tokig på mig själv...



Kommentarer
frida

hahaha jag har samma tankar=) fast tänker steget längre nu... som att jag redan sklle vara gravis, påm allt praktiskt å bla bla, men va fan spelar det för roll eg??

2009-09-08 22:30:54

förlossning...ja det är ju ett skäl nog att avstå. Plus att den första månaden vill jag aldrig aldrig vara med om igen.. men en liten bebis...det är att fint det:)

2009-09-12 22:13:38

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback