Oxhälja....

2009-09-04 09:55:15 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Ja den börjar som bekant idag.
Detta året ser jag verkligen fram emot att gå där upp och ner och bli helt slut i kroppen.
Varför gör jag det?
EBBA!
Såklart...
Hoppas dom har mkt barngrejer, då blir det tomt i stackars plånboken :)

Nu spurtar hon runt i gåstolen och ska lära sig hur öppna spisen funkar tror jag :)
Tur att det är en lucka framför så att hon inte ser ut som en sotarunge innan hon e färdig :)

På Lördag ska hon sova borta för första gången, det känns lite vemodigt, men det ska nog gå bra, hon är ju så snäll och go :)
Det är mormor som ska ha henne, det var så kul för jag han knappt fråga henne innan hon svarade ja, hon har väntat på det och sett fram emot det :)
Mormor e så snäll, hon har fullt upp själv men ställer minsann alltid upp :

Måste skicka en puss till Becca oxå, hon va så söt, hon skickade ett mess förra veckan tror jag det var och anmälde sig själv frivillig barnvakt en kväll/natt åt Ebba ifall vi ville gå ut jag och Andreas, det är inte många kompisar som gör det, Becca din goding :)


Kommentarer

Siri ska oxå sova borta för första gången imorrn.. så vi ses:)

2009-09-04 21:45:42

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback