Pa-Pa, Pa-Pa...

2009-09-30 14:05:38 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Ja det är i stort sett vad Ebba säger mestadels av dagarna nu...
Pa-Pa, Pa-Pa...
Det låter så gulligt, ibland kan hon ju faktiskt klämma in ett Ma-Ma oxå, Linn var här och bevittnade det igår så jag har minsann inte hittat på, haha...

Sen har hon kommit på nya grejen, att så fort mamma går utanför dörren eller försvinner utom synhåll så gallskriker vi, inte kul alls...
Hon är minsann en riktig goding :)

Jag har krånglat för er skull kära läsare, med bilder så jag bjuder på några stycken idag...



Det är full rulle hela dagarna med lillpruttan nu :)
Hon tar sig hela vägen från vardagsrummet till hallen och sen runt till köket, ni som vet hur jag bor vet att det kan vara en liten ansträngning för stumpan :)



Ja, ute har vi vart oxå, i skribotjärn och hälsat på morfar och moster när dom var ute och fiskade...
Cappucino är tantkaffe, haha...

Jag och gubben har finally börjat tala om att göra om badrummet, inte för jag tror att det kommer ske i brårasket, jag vet ju hur det brukar bli men jag ska inte ge mig i första taget...
Jag vill verkligen ha det gjort snart, suck...
Nog om det för tillfället, jag återkommer när det blir mer aktuellt.



Mina älsklingar <3

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback