Slutet gott, finally!

2009-09-06 16:59:19 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Ja jag är inte den som klagar på marken, det är en ganska mysig och gemen tillställning.
Men man måste erkänna att Söndag + soffan är en mkt härlig kombination :)

Vad har vi då handlat?
hmm...

*Tossor åt Ebba, fårskinnstofflor (rosa såklart), vilket hon lyckades med att sparka av sig en så den försvann men underbara Marianne återfann den, tack tack :)

*Även ett par rosa fårskinnstofflor åt mig.

*En ny väska som jag hade tänkt skulle få agera skötväska.

*Några strumpor blev det inte för mig i år utan det fick gubben ta :)

*Massa fina barnkläder och en overall åt Ebbisen :)

*Litet godis...

Ja jag vet fan om det va nå speciellt mer, jo, en Hello Kitty spegel, oxå den till Ebba såklart :)

Det är skönt att det är över nu iaf men det värsta är att nu återstår höstrusk och vunterkyla, någon som har en utomlandsbiljett att skänka?

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback