Sprutor och elände...

2009-09-17 22:02:06 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Japp iadg har vi vart på bvc och Ebba har fåt sin andra spruta, usch vad jag tycker det är otäckt.
Tack Lili för att du var så snäll och följde med (Andreas jobbar natt så han fick sova).
Så nu ikväll har väl lilla fröken kanske inte vart på sin bästa sida, lite sliten och medtagen...

På Söndag blir det mitt första och sista ljusparty, jag är inte den som gillar att hålla i tillställningar men jag är den som gärna besöker :)

Har även vart och simmat en sväng idag så jag känner mig något mör i kroppen så jag lovar att det kommer bli skönt att nanna kudden nu strax.

Ja, det händer inte så mkt nu för tiden därav de dåliga uppdateringarna...
Jag vet inte om det är bättre med många små inlägg eller färre något längre, jag vet ju att jag skulle rösta på några fler men mindre så jag kanske borde skärpa upp mig :)

Nej gott folk, lite kvälls-surfa-runt-innan-sängen-tajm blir det nu :)

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback