Tråkiga jag...

2009-09-22 10:00:14 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


Ja, det händer inte så mkt i livet just nu, har nog hamnat i dödläge vad det gäller påhitt och utspel.
Fast idag blir det simhallen och beta av några längder, kanske en fika oxå men jag vet inte, tycker inte att vädret är så lockande.

Haha, måste ju berätta, igår kväll tittade vi på The Haunting i Connetticut, jättebra skräckfilm, många skvätteffekter och ibland vågade jag inte ens titta :) haha
Att inte våga titta på filmen recencerar för mig en bra/läskig skräck men det värsta var slutet då jag låg i soffan och verkligen störtgrät, där försvann allt det läskiga. haha

Ni som har sett den och vet vad jag talar om kanske förstår mig?
Haha.
Andreas gapskrattade åt mig när jag tillochmed gråter till skräckfilm, ja det måste nog ha sett lite skoj ut :)
Nej nu får det bli lite surfa runt och kaffe :)

Kommentarer
Beccih

Kanske komma och hälsa på mig någon dag då för att hitta på något, kan kanske gå med Sara till leklandet(nöjes). Haha (en ursäkt för att få leka själva)

2009-09-22 10:45:31
frida

jag hänger gärna på till simmhallen nån dag !

2009-09-22 15:23:49

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback