Vad mer kan jag säga?

2009-09-01 09:17:40 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


...än att jag verkligen älskar henne mer än allt annat på denna jord?
På morgonen möter man hennes leende när man tittar ner i hennes säng och hon sträcker armarna för att hon bill komma upp...

När man tittar på henne i gåstolen och ler och hon ler tillbaks...
Att det kan rymmas så mycket lycka i en sån lite förpackning :)



Hon far ikring som skjuten ur en kanon här på golvet och det är så kul att titta på när hon kommer fram till något och försöker få tag i allt och ingenting :)



Ja, jag vill inte låta högfärdig eller skrytsam, men finare unge får man nog leta efter :)
Sen har vi ju det här med att hon vill bita på allt och stoppa i munnen...

Min lilla goding :)


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback