7 April...

2010-04-07 19:47:56 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Rubriktorka, jaa, usch...
Gubben är ute i trädgården och kapar ved, funderar på om jag ska göra honom sällskap en stund, vill inte sitta inne när det är så gött väder ute...
Skulle ha blivit en promenad nu på kvällen egentligen men motivationen finns inte :(
Hoppas på bättre väder imorgon, då ska jag ta min lilla prinsessa och bege mig ut...

Jag har en uppsats i svenskan som ska göras, helst nu under påsk, men även där har jag tappat motivationen, får väl ta mig i kragen, men då blir det nog ett sämre arbete om motivationen inte kommer tillbaka...
Svenskan har hittills vart så lätt och ledig så jag har nog svårt att ta den seriöst, men heey, what the fuck!



Finaste flickan i världen!
Nu går hon runt här hemma och smackar med munnen och vill pussas dagarna i ända, underbara barn!

Kommentarer

Ååh godingen där :)

2010-04-08 02:48:40

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback