Bättre sent än aldrig :)

2010-04-22 07:17:30 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Inatt har Ebba sovit i sitt eget rum för första gången!
Jag är lite seg vad det gäller förändringar :)
Men nu har jag det hängandes på mina axlar så nu kanske det blir något gjort med trappen!

Sitter med kaffet och laddar inför morgonens matteprov, hoppas det går bra, håll tummarna för mig gott folk!
Ska jag ta det som ett dåligt omen att jag spillde kaffe över halva tangentbordet nu?
Hope not :)

Imorgon blir det nationellt i svenska oxå, den skriftliga delen, måste även börja förbereda den muntliga under helgen, tänker att det blir av nästa vecka, eller i bästa fall, veckan därpå...

Snart kommer bäste svärfar och ska passa Ebba när jag går och möter mitt öde... haha...

Idag öppnar den nya affären, sparbössan, måste gå dit och kika en sväng och se om dom har något kul, det kliar ju i shoppingtarmen när det finns pengar på kontot!
Dessutom har jag fått jobb i sommar, gött!
Då kanske det blir en tur till Ullared i sommar, Ebba har ju så dåligt med kläder nu, nej det har hon fan inte, hon har för mkt, men hon kan behöva lite mer nu när hon börjat på dagis :)

Kläder kan man aldrig få för mkt av  :)

Kommentarer

Vilka lärare har du? :)

2010-04-22 20:25:59

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback