Imorgon = Nykroppa

2010-04-16 11:19:21 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Först och främst vill jag bara säga att jag har fått ett dyslexi ord i min samling...
Jag kan inte skriva imorgon... istället blir det imorogn!
Sjukt störande eftersom att jag är medveten om problemet :)

Läxorna hopar sig på hög och jag försöker hinna med allt så gott det går...
Eng är klar iaf sen är det 2 uppgifter i svenskan som jag plitar sakta men säkert på och sen har vi ju matten...
Vart ska jag börja?
Nej riktigt så illa är det väl kanske inte, men jag har ju för fan aldrig tid!
Jag ska i stort sett repetera hela boken inför prov...
Yeey!
Ska bli intressant..

Till veckan är det inskolning på dagis och då uteblir jag troligtvis från skolan och därmed uteblir jag även från:
Muntliga Nationella i svenskan och engelskan...
Skriftliga i svenskan och matteprovet...

Dumt att sätta alla stora prov på en å samma vecka... en vecka som jag inte har möjlighet att vara där...
Den ENDA veckan som jag inte har möjlighet!
GAH! blir tokig...

Men imorgon saktar vi ner och tar oss en dagstur till sköna Nykroppa...
Först till mormor och hälsar på och förhoppningsvis få hjälp med deklarationen...
(ja jag är sent ute, i know!)

Sen ska vi hem till Heidi och mysa med henne och helens och bebismage :)
Och känner jag Hedi rätt så står det något smaskigt på menyn :)
Tur att det är Lördag då jag faktiskt tillåter mig själv att svulla :)

Nej nu ska jag passa på att öppna matteboken lite under tiden som prinsessan tar en lur :)

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback