Skola...igen...

2010-04-12 07:29:02 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Jaha då var det trevliga påsklovet över och allvaret börjar igen...
Och nu är det allvar, jag har halkat efter med uppsatsen, så jag måste verkligen ligga i nu, får ta mig i kragen om kvällarna nu när Andreas jobbar eftermiddag...
Då har jag ju inget mysbehov på kvällen ::)

Får även lov att utnyttja de tillfällen som ges i skolan, annars blir jag nog fan aldrig färdig...
Sorligt men sant..
Och nästa vecka är det inskolning på dagis för Ebba´s del så då missar jag automatiskt någon/några lektioner, oj oj, kommer jag hinna med?
Bara jag inte missar något i matten bara...

Nej, nu ska jag strax möta Sofia och ta följe till skolan, måste skramla ihop kaffepengar oxå :)
Ha det gott folket!


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback