Slött värre...

2010-04-05 10:05:20 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Nu är det sega dagar de tu :)
Veden har kommit så Andreas är ute och kapar, jag och Ebba stannar ine i kylan och myser istället.
Måste sätte mig ner ikväll och läsa igenom all info som jag har samlat ihop för uppsatsen...
Kommer inte sluta väl med den :(

I helgen var vi ute jag Lili Linn och Susanne, till Karlskoga, och visst det var trevligt men det kunde även vart roligare...
Nästa helg blir det Karlskoga åter igen men den gånegn bär det av till Boda Borg för lite lek och bus :)

'


finaste <3



Bjuder på en påskkärringbild, hucklet vägrade hon låta sitta kvar...
Dessutom kör hon stenhårt på att säga "pappa" nu igen, det går i perioder, finns inget annat i huvudet på henne, det låter så himla fint när hon säger det :)

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback