Sovmorgon!

2010-04-30 12:49:15 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Idag fick jag skönaste sovmorgonen ever, fram till 10!
Andreas var så snäll och gick med Ebba till dagis imorse!
Tack och bock!

Nu stundar det inför helg och allt det goda därtill, fredagsmys, namnam :)

Imorgon blir det 60års kalas, Lili´s pappa Gunnar som fyller, alltid lika kul att få komma ut och göra något kul tillsamman med älsklingen och goda vänner.
Skulle bli drygt upp emot 60pers enligt ryktet, kanske tappar jag bort Andreas i vimlet?
Ja, han klarar sig nog :)

Vedklyvning står även det på schemat!
Yeeey, fun!
Ja, jag menar det verkligen, jag tycker det är skitkul att klyva och dola med veden, men mest ttror jag det är för att jag känner mig duktig och faktiskt kan hantera mansgöra :)
haha



Fick inte ens plats med hela på bilden :)
40 kubik, som har blivit kapat och nu ska klyvas, puh, men det är nyttigt :)




Så här rödmosig och go har skruttan vart förra helgen, nu är det bara lite snôr kvar :)
Men hon är alltid lika vacker och posar alltid lika gärna :)

Här om kvällen så tog jag och Ebba oss en riktig myskväll, jag hade köpt hem ostkaka och saft som vi skulle äta framför tv:n, hon skulle minsann få äta sjäälv, hur kladdigt det än skulle bli.
Och hon tyckte att det var gott och oj, vad hon var duktig och försökte sig på det här med att använda skeden när hon åt, men det slutade med att hon åt med fingararna iaf :)

Men mysigt hade vi och det var ju det som var hela tanken.
Fy tusan vad jag älskar livet som mamma, att få göra mitt barn lyckligt och få tusenfallt tillbaka.





Igår fick hon mig att börja stortjuta den lilla snuttan.
Vi satt och busade, jag hade hennes napp i munnen och hon skulle ta den men jag flyttade huvudet från sida till sida så att hon missade den varje gång, tillslut tog hon tag i mina kinder och höll fast mig och tog nappen.
Men så bara började hon krama om mig istället och var jättesnuttig och strök mig på ryggen som jag brukar göra på henne.
Och vips så satt jag där, rödare i ögonen än en pollenallergiker och tjöt som en vattenspridare!

JAG ÄLSKAR MITT BARN!

Kommentarer

Så mycket kärlek!! Underbart! <3<3

2010-04-30 22:49:36

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback