Underbara Ebba!

2010-04-12 21:15:10 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


Jag måste bara dela med mig av dagen...
Jag är så stolt över Ebba efter dagens bravader, hon är så himla duktig och rolig att umgås med nu :)
Jag ska berätta vår dag lite kortfattat:

Vi skiter i morgonen då jag var i skolan och hon var hemma med Andreas :)
Hon sov iaf 2 timmar mellan 12.00 och ca 14.00 sen började vår härliga dag.

Vi åt lite mat och sen tog vi en promenad ut till Ica och lämnade in filmen som vi hade hýrt, sen mötte vi upp Marielle och Caine och tog oss ett varv över staden för att sedan bege oss hemöver mot lekparken...
Vi lekte ett tag sen ramlade Caine och blev blöt om byxan så vi gick hem till oss och bytte om och sen fick de små liven leka inne tills Caine kastade in handduken och de begav sig hemåt...

Då var Alicia och henes kompis här fram tills ca. 18.30, då klädda vi på oss och gick bort till Emelie på ljusparty och därifrån kom vi inte förräns strax efter 20.00 tänker jag.
Väl hemma var det grötdags och Ebba fick pröva att äta lite själv med hjälp att styra skeden :)
Hon bemästrade det ganska bra själv efter en stund.
Sen efter allt kladd blev det duschen och sedan sängen...


så här tjusig blir man när man har ätit själv :)
här kan ni även spana in den omtalade näsbrännan :)
'
mörda skeden?

nee, stoppa den i munnen var det ju :)


Under hela dagen då det har vart full rulle så har hon inte gnällt en endastre gång utan baar vart glad och vinkat på allt och alla och går mer än gärna själv runt och tittar på allt som går att titta på.
Hon är så klok för att vara så liten.
Även om hon inte talar så mycket så förstår hon vad man menar och kan göra små saker som man säger åt henne.

Kanske har det kanske inte framgått någon specifik handling som jag anser mig stolt över...
Men det ska det inte heller, det är Ebba jag är stolt över för att hon är så klok och förstående, så snäll och mysig, glad och pussjuk, det är en stor människa, en stor och vacker själ i en så liten förpackning!

Jag älskar mitt barn!
Det finaste jag någonsin kunnat få här i livet!
<3

Kommentarer

Jag blir så glad å nästan lite rörd när jag läser om Bebban och dina känslor för henne... du har all rätt att vara stolt över henne, jag är åxå stolt över henne! I love both of you <3

2010-04-13 15:34:08

Hon är ju så goo!! =) Förstår att du är lyckligast i världen som har henne! Puss

2010-04-14 21:53:23

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback