Underbara väder!

2010-04-12 13:43:54 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Jag tackar och bockar för dtta underbara väder!
Det blir att inviga tvättvindan så fort tvätten är klar i maskinen, riktigt vårtecken om ni frågar mig, sen blir det en promenad med världens sötaste Ebba ut till Ica för att lämna tillbaka "Paranormal Activity" som by the way var skitdålig...
Av allt man hört om den så trodde jag att jag skulle skita ner mig flertalet gången men inte ens så mkt som en fis av rädsla blev det...
Jag sov gott inatt och kan nog lägga mig utan gubben ikväll om så skulle vara...
Nej stort - (minus) till den filmen.

Sfinxbarnet ligger för tillfället och vilar sina vackra ögon, när hon vaknar ska hon få i sig lite mos och köttbullar, mmm gott :)

Ha det bäst alla i solen :)


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback