Vart tar all ork vägen?

2010-04-20 17:01:53 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Idag sköljde det en våg över mig - en våg av trötthet...
Har inte gjort något speciellt utan känner mig bara helt apatisk.
Men nog om det, för det går väl över :)

Första dagen på dagis gick fint, dock var det ju bara en timma men den flöt på och Ebba verkade trivas, ska dit imorgon en lite längre stund, kommer förhoppningsvis gå bra då med :)
Sen fortsätter vi även nästa vecka med längre dgar och lite små lämningar :)

Nu är det soppåsar i precis hela köket, gulliga Ebba gör rackartyg.
Vi har suttit och myst en stund så nu är det väl inte mer än rätt att hon får vända uppochner på huset en stund :)

Andreas sågar ved men när han är klar då drar jag till Ica och handlar lite grann och sen efter det så ska jag banne mig åka och sola lite, måste ju arbeta upp pigmenten lite inför sommaren :)

Ha det fint folket!


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback