Visitors incoming

2010-04-27 13:52:26 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Strax kommer Thomas och Linn förbi på en kaffe, alltid lika trevligt med sällskap när gubben har eftermiddagsskift.
Ebba ligger och sover för tillfället, hon har ju vart på dagis och härjat hela dagen, duktiga tjejen.

By the way så har jag fått många fina kommentarer om mitt hår idag - har sovit med flätor- alltid lika kul att höra att det är fint, även om det skulle behöva en färguppfräschning.

Imorgon betar jag av den första delen i Nationella i Engelskan, det är det skriftliga, sen på Torsdag om det går som planerat så kommer lili hit så att vi för öva oss lite inför det muntliga Nationella i svenskan, det är ju ändå bara vi två kvar nu.
Ska bli skönt att bli av med en del på "att göra listan".

Måste dessutom ta och införskaffa mig en griffeltavla, vill ha i köket.

Solen har visat sig idag och jag känner mig för första gången på länge riktigt energisk.
Någon som kan vara barnvakt så jag får fixa och dola ifred :)
Haha, nej Ebba får vara med hon oxå så får jag väl fixa i den mån det går.

Kaffet e klart!
Bye!

Kommentarer
Beccih

Hade jag inte suttit fast på jobbet så hade jag självklart kommit till undsätting.

Ljusparty ikväll i Lesjö för min del (moster).



Ska ut till fikarummet och smaska en ben & jerry kaka/glass.

Pöss!

2010-04-27 14:24:39

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback