Back to reality!

2010-08-25 13:44:35 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Nu har skolan börjat igen och det känns faktiskt riktigt bra.
Den här terminen satsar jag på:

Eng B
Samhällskunskap A
Naturkunskap A
Historia A

På engelskan är vi bara några få så det känns gött, naturkunskap har vi med en ettaklass och det verkar bli en kul kurs.
Hist och samh har vi inte haft än  så det kan jag inte säga så mkt om :)

Jag älskar bra nyheter :)
Bara för att sticka in med något sådär :)

Ebba sover och köttet kokar på spisen, ska strax börja skala potatis och koka den...
Gubben lär väl å få mat när han kommer hem :)

På lördag ska vi till örebro för lite shopping + lek och buslandet...
Ebba ska få stojja lite :)

Har även beställt skor till i vinter...
3 par "uggs" i olika färger, något annat kan man fan inte gå i vintertid :)

Måste ringa jobbet oxå och få ett schema utdraget, jag har lyckats slarva bort mitt :)
Kan ju vara bra att ha ett så jag ser hur jag har jobbat så jag får lön för mödan :)

Nej ni, nu skriker potatisen efter mig :)

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback