Planera mera!

2010-08-17 21:55:17 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Det är något jag borde göra men väljer bort...
Idag har jag suttit och grubblat på vad som behövs köpas in för att få lite ordning...
Listan blev lång men något jag verkligen behöver införskaffa är garderober!
Det blir kläder både högt och lågt och det ser inte fint ut...

Och för er som undrar... nej det har fortfarande inte hänt något i badrummet... så nu vet ni!

Något roligtt som som står på schemat är iaf lek och buslandet.
Får bli efter lön :)

Till veckan drar skolan igång igen, ska bli gött att ha något att göra nu när schemat på jobbet är slut, blir ju mer eller mindre galen av att gå hemma för länge utan att göra nåt...

Har beställt nya skor och stövlar till Ebba idag.
Hon har ju använt foppatofflorna hela sommaren så när det väl kom till krita att vara på dagis igen så var dom visst för små :)

Det blev ett par rosa puma. ( ja jag vet, rosa :) )


Och ett par ROSA tretorn stövlar :)



Nej ni om man skulle ta sig för och göra sig färdig för sången...
Känner att öga är på väg ner i knäna nu :)

Kommentarer

Köpte lika stävlar till ella, billiga och bra, och du hittade bästa modellen på umisarna oxå, fusk =)

2010-08-18 14:40:34

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback