Plugga hårt...

2010-08-31 11:28:43 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Japp nu är det bara plugga som står på schemat om man ska gå efter alla uppgifter som vi har fått på samhällskunskapen.
Fick en smärre hjärtattack när jag såg den listan...
puh...

Imorgon jobar jag dubbelskift på LSS, bra att man får något iaf.
Blev inte väldans många timmar i aug inte men det duger, bättre än inget...

Idag är en sån där totalt värdelös dag då jag bara har en lektion som börjar 13.30 till 15.00.
Kul hela dagen blir som ett vakum bara för den sakens skull men det är väl så det är antar jag.

Ska ev. fixa til barret senare ikväll oxå, om inte Miranda glömt mig :)
Måste ju se fin ut till helgen :)
Vet dock inte om det blir utgång...
Bosse och hans band ska ju spela på Lördag kväll så det vore kul att se dom iaf.
Men som sagt vi får se...

Nej, jag kanske skulle passa på att göra mig iordning medans Ebba sover för sen går det inte alls, härliga trotsåldersunge :)

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback